GURPS muze fungovat jako urban fantasy, tohle tema se rozebira v
GURPS Technomancer a
GURPS Cabal (ve Spirits taky, ale ne tak moc). stoji za to precist si je i kdyz nemas v planu hrat GURPS. Stejnetak stoji za to precist si Dreaming Cities, je tam dost napadu (jsem si tu knizku chtel koupit, ale ten sidebar "cheating: just do it!" me dostatecne zhnusil na to, abych to nedelal).
Pokud znas knizni serii
Dresden Files, tak k tomu chteji Evil Hat (FATE) udelat rpg, ale nevim v jake fazi jsou. maji na webu ukazky, a tak. Jinak Dresden files stoji za inspiraci i normalne.
Svet Temnoty ma svoji trochu specifickou atmosferu, ale magove nejsou spatni. Kdybys z toho vysekal paradox, propast, arcimagy co ridi celej svet z cely dimenze a takovy veci, a misto "pokud ukazes smrtelnikovi magii tak to zapomene" rekl "pokud ukazes smrtelnikovi magii, tak te tvoji nadrizeni oddelaji, a jeho nejspis taky" tak z toho mas urban fantasy jak z knizek ... a ten magickej system je dobrej, podporuje kreativitu hracu a zaroven ma urcite meze, takze skutecne musi premyslet a ne jen rict "stalo se tohle, stalo se tamto".
Predpokaldam ze pokud touzis po d20, tak muzes pouzit
McWoD (neco jako McJob, vic vykladovy slovnik anglictiny :) ) a vysekas z nej metaplot (stupidni-apo-boj-o-realitu-co-nikoho-nezajima). Ale bez uprav se tak jako tak neobejdes.
O nicem dalsim moc nevim. Muzes vzit treba Dresden Files (knizky a zdroje na wikipedii) a
FATE, ale to jsem sam osobne ohodnotil jako moc prace, takze se ti do toho asi taky chtit nebude.