Přidám jen osobní postřeh k myší kampani.
Pokud bych hrál dneska myšáky jako kampaň, tak bych naplánoval hraní na 2-3 myší roky (tedy 6-12 příběhů, každý v jiném ročním období, zimy jsou specifické). Tedy celkem 6-12 sezení (po cca 4-5 hodinách) + jedno sezení na vytvoření postav (pokud je zájem, ale předpřipravených postav je dostatek a modifikace jsou snadné). Dá se to hrát buď každý večer jiný příběh - propojení bude hlavně skrz hlavní postavy, lokace a (ne)přátelé. A nebo se dá naplánovat něco většího - pokud hráči neznají původní příběhy (třeba se dá odehrát Půlnocova rebélie a její následky*, případně se dají hrát nějaké "war stories" ze Zimní války - před válkou, po válce... atp.).
Bez problému stihnete strávit pravidla, včetně složitějších mechanik bojů a můžete si užít zlepšování postavy (zvyšování dovednosti, rozšiřování rysů... ) a/nebo změn v charakteru postav (povýšení postav, změny ideálů...). A vypravěč má možnost zahrnout pozadí vaši postavy (rodné město, mistra, nepřátelé...) do svých příběhů.
Přestože často hraju oneshoty, tak pravidla jsou imho přesně stavěná na nějakou menší kampaň. Ale zase si to nedovedu přestavit, že by se za stejné postavy hrálo třeba 15+ sezení (důležitý je i počet zim, imho 3-5 je rozumné maximum) - nejsem si jist, zda to systém (čistě mechanicky) zvládne. Pak je nejspíš čas přejít na BW/BE, které naopak vypadají, že výhled na 15 sezení je dobrý důvod, proč začít hrát.
* Hrál jsem kampaň, spíš neúmyslně. Chtěl jsem to hlavně zkusit jako oneshot (stejně jako pár oneshotů předtím). A každé další hraní bylo malé posvícení...že je to tak dobré, jak jsem čekal a že to i ostatní baví a scházíme se. A protože komiksový kánon tenkrát nikdo neznal (ani já), tak jsem odehrál Půlnocovu rebélii jako jeden z prvních příběhů - protáhlo se to asi na tři sezení. A z té situace po Rebélii těžím ve svých příbězích do dnes, až na pár skutečně samostatných misí je to v každém příběhu přítomno aspoň mezi řádky. Několik příběhů přímo stojí na rozporu, které komiksový Podzim 1152 jen naznačuje, ale už Zima 1152 říká, že to není uzavřené kapitola. Odehrál jsem zhruba 12 různých příběhů (dohromady kolem 20 herních večerů/OG). Ten základní rozpor, kdo má vládnout Teritoriím a kde končí pravomoci Myší hlídka (do má zasahovat a čeho nemá) je téma, které se mi zatím nepovedlo vyčerpat. Kde je hranice hraní kladných hrdinů (členu myší hlídky) a "vyšším dobrem" pro Teritoria?