York píše:
Aha, tys navíc nemluvil o kouzle, ale o magickém itemu. Ono je to teda vcelku jedno.
Neni. Kouzlo musim seslat, což všichni okolo vidí (můžu ho na sebe teda před-seslat, ale to má nějaké další zádrhele). Item prostě funguje.
York píše:
Proč by měl bejt zbytečnej? Výsledkem pořád bude zastašená postava (což by měl hráč nějak zahrát) a mechanicky nevýhoda, když budeš proti dotyčnému i přes to něco zkoušet.
Aha.
A když mám Intimidate +3, Ring of Fear Intimidate +5 a na kostce mi padne 12, tak jak se tenhle efekt bude lišit od toho, když mám Intimidate +4 a na kostce mi padne 16?
EDIT: 16, ne 14... už neumim ani sčítat /EDIT
York píše:
Výsledkem ale nebude kategorické "zdrháš a zahazuješ všechno, co tě zdržuje"
což, again, tu možná kromě Quentina nikdo ani nenaznačoval.
Diskuse je o tom, jestli skilly mají mít nějakou váhu proti PCčku. Quentin vyletěl jak čertík s krabičky s opouštěním hry a hledáním nového vypravěče a přirovnal (z kontextu toho textu - možná ho vůbec nečet a tak reagoval na něco, co ani nikdo netvrdil, nevim) ovlivnění postavy skillem k mind-control.
Tak sem hodil do placu skutečné mind control efekty, protože si to o to říkalo, nicméně nikde sem nepsal, že by hod na Intimidate měl vyvolat efekt, kterej způsobí kouzlo.
Ten Ring of Fear s Intimidate +5 je pak taková ukázka šedé zóny mezi kouzlem a skillem...