Tam je taková moc pěkná mechanika, která není závislá na ostatních částech systému, takže ji můžeš přilepit do Fate nebo třeba dračáku. Je to o tom, že aby ti postava polevlila (ve Fate by to znamenalo že dosáhla milestone) tak sbíráš expy, a expy získáváš za to, že si vybereš předpřipravený "quest" a když procházíš bodama napsanýma na kartičce questu, tak za to získáváš expy. Když zjistíš, že ti quest nesedne, a neumíš se do těch situací dostávat, tak si ho vyměníš. Simple as that. Myslím že tenhle příklad to perfektně ilustruje:
Ono je to super v tom, že hráči se sami snažej vyvolávat zajímavý situace, protože chtěj expy, dost to ubírá práci GMovi. Taky jim to nakopává fantazii, když mají tu kartičku s questem před sebou celou hru a koukaj na ty nápady, co jsou tam vypsaný. Těch questů je na výběr v základním rulebooku docela dost, nebo si vymyslíš vlastní. Takže když chceš hrát červenou knihovnu, vymyslíš řekněme 10 questů do danýho žánru, necháš každýho hráče na začátku sezení vybrat si jeden nebo dva, klidně můžou plnit ty samý, a začnete hrát. Buď může každá postava střádat expy pro sebe, nebo se dávají do společnýho banku, a polevlí všechny postavy naráz, jakmile se tam nakumuluje určitý počet expů. Ve všech ostatních bodech hrajete s pravidly klasickýho dračáku / DnD / Fate.
Nevím, třeba to nebude fungovat. Bylo by třeba testnout. Hrála jsem Chuubo celkově asi 5x a přijde mi, že to funguje dobře.
Edit: ještě by bylo dobrý zmínit, že když vydojíš z questu určitý počet expů, tak ho vyměníš za jiný. Ta hra je dělaná na dlouhodobý kampaně, není to storytellingová oneshotovka typu Fiasco, spíš je to Fate.