Arled: no, mě to přijde docela významné, protože to jsou dva různé use-cases a jeden z nich může být důležitější. A popravdě ačkoliv sem sám spíš zastánce řazení po Stupních, tak je pravda že věci související s tvorbou postavy a přípravou atp. si doma můžeš pořešit s různými výpisy jako jsou SRD grimoáry povolání nebo nebo různé filtry kouzel - na druhou stranu když něco hledáš v rychlosti u stolu a a) buď nemáš poruce elektronický zdroj nebo b) tvoje skupina nemá ráda elektroniku u hry, tak abecední řazení může být funkčnější.
Wizardi sami očividně moc nevědí, oscilují a zkouší různá řešení - nejdřív měli abecední řazení, v Xanatharovi mají Stupňové, v Taše se vrátili k abecednímu, ale se stupňovým přehledem (co někdo psal, sám sem neviděl), v něčem dalším můžou jít na Stupně s abecedním přehledem (což je btw. to co někteří poptávali jako ideální v diskusi tady).
Dodatečný argument na druhou stranu zase je, že nejvíc přehlednosti je potřeba dodat začátečníkům, kteří se neorientují vůbec - a pro tyto bude lepší mít ty kouzla 1. a 2. Stupně spíš pohromadě (protože ke 3. se dostanou až na 5. úrovni postav), plus větší část skupin hraje (logicky) spíš na první polovině Úrovní - což je půlka rozsahu kouzel. Z tohodle pohledu jsou Stupně lepší, protože druhou půlku kouzel reálně upotřebí až skupiny, které to budou mít vcelku zaběhlé.
Jakože upřímně fakt nevim co z toho zvolit :/