Lord of Waterdeep:
Podle prvnich ohlasu eurovka s motivem DnD - moc jsem tomu neveril... Ale kdyz jsem si to zahral, tak musim rict, ze je to velmi vystizne oznaceni.
Herni system pripomina spojeni ruznych mechanismu jinych her do jedne nove hry, jak je posledni dobou u deskovek zvykem. Nejvice to pripomina Caylus, ale najdou se i mechaniky z Agricoly nebo jinych her... Pro fanousky DnD je tam mesto Waterdeep, ve ktere se jednotlive frakce (hraci) snazi plnit ruzne questy (vojenske, magicke, nabozenske...) na coz potrebuju najmout vojaky, magy, zlodeje (rogue) nebo kneze, pripadne pridat nejake penize. Jako odmenu za splneni ukolu, pak hrac dostane vitezne body a obcas i neco navic (penize, zetony...). Nejzajimavejsi casti je jsou tam intriky, coz jsou karty, kteryma muzu ovlivnovat sebe nebo/a ostatni hrace.
Zvlastni mix. Pro hrace eurovek nic navic oproti jinym hram. Pro hrace ameritrashe nebo DnD je tam malo interakce mezi hraci - neda se moc skodit, vyjednavani neni potreba. Docela by me zajimalo, co si od toho WotC slibovali nebo o co je to pokus.
Hra se mi libila, ale nevim, proc bych ji mel dat prednost pred cca dalsi stovkou jiny strategickych her, ktere zahraju za stejnou dobu. Chapu, ze znacka DnD je silna, ale rekl bych, ze hrac DnD, ktery deskovky nejak moc nehraje bude spis zklamany obsahem krabice a naplni hry.