Jedno dobrodružství Ti dá první session, setting Ti dá materiál na celou úvodní kroniku. Kromě toho poskytuje hezkej background ke kterýmu se pak daj dělat dílčí dobrodružství, který sou mnohem snáz pospojovatelný.
Zároveň to je inspirační zdroj.
Hard cover příručka na křídovym papíře se spoustou hezkejch obrázků co je plná fluffovejch popisů vypadá dobře v knihkupectví (=hej, tohle je produkt ke kterýmu děláme fakt hustý a nápaditý věci a ke kterýmu se vyplatí tvořit i dodatečnej materiál, bez kterého by se mnoho hráčů obešlo ~ osobně musim říct že kdyby marketing DrD (DrDo) stál mnohem víc na Tarii a kdyby byla Taria ještě o něco víc podporovaná (nějaké knížky z prostředí, povídky, pravidelnej web support...) tak by na mě i DrD jako takový působilo mnohem líp).
Právě tim že je Pathfinder totálně generic by nebylo od věci k němu nabídnout i nějakej ten setting. Zvlášť když se vybere nějakej hustej (zvlášť když se vezme nějakej kterej je populární a tudíž má k sobě hromady dalšího materiálu, např. opět knížky, komiksy, povídky... nebo nějakej, kterej je prostě hustej - nejspíš by to chtělo něco obecně přístupnějšího, ale přiznejme si, everything is better with pirates - vem hru která je sama o sobě dobrá a dodej k ní něco co je fakt brutální a bez ohledu na to jak dobrá je ta hra, s tím settingem bude pro spoustu lidí ještě lepší. Planescape. Spelljammer...)
Když vezmeš setting co má knížky a další, můžeš nalákat lidi co maj rádi ty knížky (což ostatně byla původní politika kvůli které vznikly Dragonlance Chronicles, mimochodem).