Ono stvořit bojový dobrodružství ještě jde, ale udělat nějaký třeba diplomatický nebo špionážní... Já vám nevím, mám pocit, že tam by bylo zapotřebí pořádný bichle, co by pokryla všemožné hráčské vrtochy.
O publikovaná dobrodružství se zajímám teprve od doby, co hraju 4e, páč si hráči stěžujou, že je zabíjím a já jim tedy dokazuju, že ne já, ale Wizardi. Pro svojí hru, která má jinak vlastní setting, zatím vybírám elementy z následujícího:
- Kobold Hall (Dungeon Master's Guide)
- Keep on the Shadowfell (ke stažení někde u Wizards)
- Return to the Temple of Elemental Evil (4e verze; promo dobrodružství od Wizardů)
- DoD: Graefmotte (Dragon magazine)
- DoD: Monadhan (Dragon & Dungeon magazine),
přičemž jenom Graefmotte nemá nikde řešený dobrodružství jako takový, jenom encountery.
Vlastně, když o tom tak přemýšlím, jsou články v Dungeonu a Dragonu často mnohem lepší než celý svazky dobrodružství, protože nabízejí mnohem menší kousky k ukradení, který se prostě líp utáhnou :)