Bouchi píše:
mi oponujes odhadem tak v 99% diskusi bez ohledu na to, ceho se tykaji.
ono to bude nejspíš tim, že se potkáváme v diskusích s určitými tématy, pokud se vybavuju tak to jsou obvykle diskuse o možnostech nebo stavu naší RPG scény, diskuse o DrD , v minulosti DrD a případně diskuse o game designu nebo podobných věcech.
A já s Tvými názory v těhle oblastech prostě nesouhlasím, navíc s nimi nesouhlasím ne v detailech, ale tak moc že je vidím o 90-180° jinak než Ty, tak se není moc čemu divit, že Ti ve všech odporuji. Není v tom nějaký zlý záměr odporovat Bouchimu, je to prostě v tom že si myslím něco zcela jiného.
Bouchi píše:
BTW, kdyz jsi z toho, ze vcera jsem tu docela casto diskutoval, vyvozoval, ze Altar je veden neefektivne, co vyvodis z toho, ze dnes jsem tu napsal prvni prispevek ve dv v noci a dalsi az o pul devate vecer? :-)
To že je Altar veden neefektivně tvrdím konstantně už docela dlouhou dobu. Popravdě ve své podstatě déle než pět let. To co jsem napsal bylo v reakci na přednášku jednoho top managera který mluvil o rozdílu mezi nezajímavě běžným a top managerem a nějak jsi tím jak a co jsi tu psal do toho co říkal zapadl jak do šablony.
Jinak bych z toho asi vyvodil to, že chodíš spát v podobné hodiny jako já, a že jsi přes den šel do parku číst knížku?
Bouchi píše:
Chm, evidentne nektere pojmy vnimame jinak a z toho plynou nedorozumeni. Kdyz napises "zastaral někdy na začátku devadesátých let", beru to jako "pred 15-20 lety uz byl vyvoj jinde a ne "ted je vyvoj jinde nez pred 15 lety".
(nevím, jak moc to bylo míněno jen Gurneymu, nicméně jen pro ujasnění - ano, já tím skutečně myslel, že DrD je vystavěno na principech které už počátkem 90tých let byly zastaralé. Jen aby nedošlo k omylu že jsem tím myslel něco jiného)
noir píše:
Bez ohledu na procenta na trhu, to stejně nemáme šanci moc ověřovat...
Ve skutečnosti se vedou statistiky co do nákladu a tak. Někde tady na Kostce dokonce dvě nebo tři k nějakým letum visej.
Bouchi, ad tabulky: Tabulka se Ti nakonec vyskytne vždycky, protože je to vpodstatě jen trochu zformátovanej seznam. Co se mě týče, snesitelná je taková tabulka, která nic nepřevádí a zůstává tímto seznamem. Z DrD: Tabulka která převádí inteligenci na pravděpodobnost seslání kouzla sux - její existence je chybou designu, protože ten má být udělán tak, aby seslání kouzla řešil nějak rozumněji. Tabulka kvality zbrojí - ok. Je ten rozdíl co se snažim ukázat pochopitelnej?
ohledně vašich lukostřeleckých závodů - ve skutečnosti vás vůbec nezajímá, jak se kdo trefil, zajímá vás, kdo byl lepší. Tabulka, která dá všem stejné postihy do toho samého hodu je naprosto a dokonale k ničemu.
ZK píše:
Theurg
Jednoznačný plus skvěle propracovaný a promakaný.
skvěle propracovaně a promakaně opakuje chyby Shadowrunu s Astrálním prostorem a Matrixem v bleděmodrém, tak maximálně.