Gobliny jsem nechtěl vytahovat, protože jsme uvažovali o nějakém veřejném hraní právě tohohle :)
Jinak všechny Adventure Paths začínají na první úrovni, takže drapnout první sešit z nich je také možnost. Second Darkness se točí kolem elfů a jejich kostlivců ve skříni. Pozor na Drowy, v Golarionu nejsou pavoukomilní, ale démonomilní a veskrze zlí.
---Spoiler pro hráče---
Drowové Golarionu se samozřejmě rozmnožují normálně a jsou nenapravitelně zlí a zahořklí. Povrchový svět nějak odmítá jejich existenci jako téměř neznámou báchorku, což sami temní podporují. První drowov se vyvinuli z Elfů, kteří před blížícím se pádem meteoru (Starstone) neprchli kamsi mimo svět, ale namísto toho šli tak hluboko pod zem, že je ani bohové neslyšeli prosit o pomoc v zachování života a tak je odvrhli. V krutém světě kde jeden požírá druhého se stali těmi nejkrutějšími, aby přežii. Někde mezi tím se o jejich modlitby začali zajímat jiné mocnosti. Démoni Propasti s nimi uzavírali všelijaká spojenectví a nakonec se z toho vyvinuly šlechtické rody, každý s vlastním démonickým ochráncem. Nepočetní, ale mocní se Drowové stali metlou podzemí (i když zdaleka ne tak mocní jako v říších). Mstí se všemu a všem za to co se jim stalo, za to, že spolu s tím, jak v podzemí černaly jejich duše, černala i jejich kůže a stávala se nesnesitelně citlivou na slunce, které je kdysi živilo. Co je ale oběma stranami pečlivě střeženo (elfy nejen před světem, ale i před většinou své populace včetně nejvyšších vrstev) je, že elf, který je přesycen nenávistí se může v drowa změnit náhle a nevratně. Což je právě jádro pudla Second Darkness spolu s jedním takovým konečným řešením, za které by se nestyděl ani R. Heydrich. Celá AP je kolem Drowů a nikde jinde se zatím drowové, pokud vím nevyskytli (Paizo se jim chce spíš vyhnout).
První díl se točí kolem Drowů ale jen okrajově a hráči se v něm dostanou k vedení kdysi vyhlášené a nyní zruinované herny v zaplivaném přístavu plném ztracených existencí a podivných tajemství.