Qual: Co neni? Tvrdim v tom článku něco jinýho? Nelze objektivně stanovit hranici RPG, protože neexistuje nic jako zakládací listina nebo pevné určení, ani jasná organizace která by se o to starala.
Nicméně já prostě tvrdim, že MlwM RPG neni z důvodů které uvádím.
Aljen: Protože má pevně stanovené scény s nalajnovaným obsahem z něhož nelze vykročit, čímž je v něm potlačený prvek překvapení (by Alnag) a hlavně prvek kreativity a vlastního vkladu (by Sirien), protože vývoj hry v rámci těcto scén je příliš závyslí na kostkách, které jsou určení nikoliv tím co ve hře uděláš, ale tím jak jsi odházel předchozí hody - tedy to jak se hra vyvyne je určeno kostkami ze základního nastavení parametrů hry (hodnoty Strachu atd.) nikoliv kreatiní agendou toho co se hráči rozhodnou ve hře vytvořit.
Jiní lidé k tomu přidávají přílišnou stylovou a tematickou restrikci (s čímž já osobně nijak moc nesouhlasím) případně skutečnost že je hra pravidlově ukončena Endgame mechanikou (s čímž také moc nesouhlasím, i když ta mechanika samotná se mi moc nelíbí,
ale opět se zde projevuje to že endgame je neovlivnitelný herním obsahem a je určen čistě předchozími hody kostek a tím jak podle nich vyjdou změněné hodnoty vlastností ve hře - tedy kostky mohou určit endgame příběhově nevhodně nebo naopak ve chvíli kdy by se příběhově hodilo aby nastal jej není možné odstartovat)