basilisk píše:
my hrajeme podle zakladni knihy (zatim tier 1). k popsani supernaturalu nam zatim stacily popisy ze zakladni knihy (i kdyz jsem z pocatku nechapal kde jsou veci jako blood potency,primal urge,gnosis... a jak tam zapojit Vitae,Essence,Mana...)
věřim tomu že když znáš VtR, WtF nebo MtAwk tak nepotřebuješ až tak nutně Spirit huntery, Witchfindery... a tak. Nicméně pokud je neznáš, tak by mě fakt zajímalo, jak do té hry vložíš tu plnou rozmanitost, jak ty nepřátele ztvárníš v jejich plné síle, čim budeš později zamotávat hráčům hlavu u nových nepřátel... a tak. Jako Core book a HtV mi přijde jako takový poměrně ošizený.
Michalk píše:
Jinak, v knihách jsou nové konspirace a kompaktáty, zaměřené přímo na lov těch kterých potvor. Další schopnosti pro lovce.
nemůžu si pomoct, ale ty konspirace a kompaktáty... jsou hezkej zdroj inspirace a tak, ale hrát vyšší tiers, tak bych je hodně upravoval.
A ty schopnosti pro lovce mě nějak netankujou, na Vigilu je hezký že to fakt sou mortálové se všim všudy. Možná nějaké nové team tactics pro inspiraci...
Deathman píše:
Teraz citam ako funguje ten risk a ak som to spravne pochopil tak sa vybera jedna z troch vyhod.
1. 3 kostky naviac (otazka k tym trom kostkam z Willpower ?]
2. 9 Again benefit (chapem)
3. 3 uspechy = exceptional sucess (chapem)
1: Použiješ Willpower, normálně ho zaplatíš.
2: Před hodem můžeš jednou za scénu oznámit, že WP riskuješ. Riskovat můžeš pouze u hodů které jsou z pohledu postavy nějak napojeny na Vigil (její podstatu a činnost huntera). Nic jiného než toto oznámení neprovádíš (žádné další kostky navíc nebo tak)
3: Rozhodneš se, zda si vezmeš standardní +3 kostky, NEBO zda si vezmeš 9 again výhodu, NEBO zda si vezmeš možnost exeptional na úrovni 3 úspěchů.
4: Hodíš.
...
5: neuspěls (ani jeden úspěch): dramatic failure. Enjoy.
6: uspěls (máš aspoň jeden úspěch): a) doplníš si spálený WP a pak si ještě jeden další přidáš (ne nad maximum)
My jsme to hráli trochu jinak - při riskování WP jsme si automaticky přidávali 3 kostky a zároveň jsme tam dávali pravidlo o posunu exeptionalu, na 9 again sme kašlali, při úspěchu byl regain... a fungovalo to docela dobře. Jen tak na okraj.
Deathman píše:
Potom ale nema vyznam davat risk a brat si prvu moznost
ujišťuju Tě, že ano. někdy se exept. na 3 vyplatí mnohem víc a 9 again občas taky neni k zahození.
Nachtrose píše:
Co si mam vlastne predstavit od pojmem "scena"? Z popisu v hlavni knize taky nejsem extra chytrej. Nejlepe i s priklady.
vzásadě DnD "encounter", ale ne tak ostře oddělenej - představ si to jako ve filmu, jednotlivé kompaktní úseky filmového děje, případně in-game to je děj který přímo navazuje v časové linii (nejsou v něm výrazné přestávky), i když třeba takový prostřihový popis toho jak se o něco měsíc snažíš (v Iron Manovi jak skládá ten oblek, třeba) by byl taky scéna.
Představ si - postava jede v autě a diskutuje s jinou postavou o budoucnosti světa. Pak vystoupí, de do kavárny, dá si kafe, otevře noviny. Pak přijde kontakt (NPC) a chvíli z něj tahá informace. Pak výlohou projede auto a všichni začnou střílet. Postava se prostřílí ven, běží zadní uličkou, oni jí pronásledují, ona přeskočí zeď a ztratí se jim proběhnutim magistrály. Pak prochází městem a volá ostatním, že po nich dou a po telefonu řešej co budou dělat.
tak první scéna je v tom autě, příchodem do kavárny by nejspíš začínala další, potom je otázka jak výrazným prvkem by byla ta honička při útěku, kdyby hodně tak to může být třetí, ale pokud ne tak to je furt součást té druhé, no a když jim uteče a začne telefonovat a vykecávat se s kdekym tak máš zase další scénu.
Neni to tak ostrý jako encountery, nicméně pro potřeby WoD někdy až moc přesný, popravdě.