Blaine: Ty seš vtipnej :) Z tohodle Ti moc nepomůžu, hodilo by se dodat třeba pětici genre, theme, motive, mood a color.
Ohledně toho cos napsal:
Koncept "úplně začáteční postavy" je u Hunter v podstatě oxymoron. Hunteři nejsou supernaturálové, aby měly nějakej "starting point" (embrace, awakening...) a v ten moment se staly "úplně začátečními".
"úplně začáteční" jsou Mortal the Loser. Hunteři jsou z principu hry kompetentní a proaktivní profesionálové už v moment svého prvního střetnutí s nadpřirozenem. Takoví se ale "v základu" nehrají - v základu se hrají stejně jako v ostatních hrách hunteři, kteří už mají pár let ostrých zkušeností.
Takže si ani moc neumím představit co vůbec myslíš tímhle začátkem. Má to být parta niemandů a říkáš tomu "hunteři" protože cílem není přežít, ale postřílet enemáky, má to být session o tom, jak se z těch postav stanou hunteři, nebo to má být první session "standardních" hunterů (kteří už mají nějaký ten základní hunterský background za sebou)?
Protože to jsou tři výchozí body které determinují tři zcela odlišné herní koncepty (1: pure action survival, 2: mysterious horror encounter, 3: deliberate hunt)
A dál - co teda myslíš těma ghoulama? Ghoulové jsou kanonově half-breed od upírů (upíři mají ghouly, vlkodlaci wolf-blooded, mágové sleepwalkery) a sami o sobě můžou být docela krutopřísní a dost dobře stylizovaní.
Ghoulové v "DnD smyslu", tzn. nějací twisted nebo undead flash-eating predators, ve WoD nemají žádnou zvláštní kanonovou obdobu a dají se postavit různě podle potřeby - od nějakých spirit-influenced kultistů přes spirit-possessed zoufalce/šílence, různé variace mágských kleteb, různé upíří bullshity v podstatě až po slashery.
Tady by pak hrozně záviselo na tom, jakou bys chtěl stylizaci, zejména mood a color.
Obecně - vykydlovačky jsou pro WoD dost nuda a obvykle se hrají když potřebuješ odehrávat věci "bokem" (vztahy postav, osobní dramata) a potřebuješ je zasadit proti nějakému dění, nebo se hrají jako "oddechovky" uprostřed kroniky (když už máš pokrk mystických vyšetřovaček a naháněček a patlání se s dřevěnejma kůlama a šípama namáčenejma v laní krvi a chceš jednou taky na něco vletět a vystřílet to batohem zásobníků prostýho olova a podobně)
Důl je prostředí totálně nanic, protože je bez interakce. Nenápaditej dungeon. To už je lepší utéct k ubohému klišé odpadních stok pod velkoměstem nebo aspoň k tunelům podzemky, ale ani to nebude o nic lepší.
Jestli fakt chceš hrát v nějakém prostředí typu podzemní chodby, zvolil bych něco živějšího - třeba sklepní prostory provázané se starou zapomenutou zástavbou v nějakém squatu uprostřed gheta. (kdy a kde vlastně chceš hrát? Díky dvěma letům hraní Plánu B mám u hunterů default ladění na současnost v USA...)
Každopádně jestli chceš hrát "nafasujeme zbraně, dojedeme tam a vystřílíme všechno okolo do posledního", tak to není moc WoDčkovej koncept... jako jde to hrát, samozřejmě, ale na takovou hru bych WoD asi moc nevolil, WoD je laděný víc pro věci s nějakým přesahem do psychologické a sociální úrovně, s vazbou na společnost a tak. Zrovna u Hunterů se tohle dost projevuje - jestli chceš hrát killing missions, tak bych možná uvažoval spíš o něčem ve stylu Delta Green nebo tak něco.
(případně u Hunterů teda jde samozřejmě začít hrát tier 2 nebo tier 3 a podobné koncepty odehrávat v rámci zasazení do compacts & conspiracies... takové Tasks force Valkyrie jsou pro tohle jako dělané)