basilisk píše:
v tom mas pravdu - znam V:tR, zhruba M:tAw, promethean a W:tF
lol. no tak to sorry, ale to pak fakt stačí mít jen HtV a vklidu si vystačíš.
Ale představ si nováčka co slyšel o WoD, možná hrál jednu dvě ukázkovky, řikal mu o tom známej co hraje na druhym konci státu Vampýry a chce jít hrát huntery - koupí si core, koupí si HtV a pak začne bejt dost v hajzlu. Ty sourcebooky mu nabídnou tyhle krýpy v podobě kdy je snadno zahrne do hunterů aby to bylo herně hezký a rozmanitý a nebylo to mos složitý, a jako bonus tam najde nový team tactics, pár námětů na další konspirace, pokud s nima hraje, nějaký další zajímavosti...
Sourcebooky k hunterům se dají sehnat například:
> V Černém rytíři v Praze (nevím zda všechny, ale ty základní by tam být snad měly. Kdyžtak mrkni na web nebo tam zavolej)
> Dovážkou z US (VB, čehokoliv. Občas se tu dělaj hromadný objednávky, už dlouho žádná nebyla, tak se pomalu asi blíží chvíle kdy zas bude pár lidí něco chtít)
> .pdf na torentech, RS&jiných případně možná nákupem od WW, ale nejsem si teď jistej jestli WW pořád prodává .pdf, ale myslim že jo.
Nachtrose píše:
Ted jsem so opatril asi 4GB velkej balik nWoD-u.
4GB? lol. To je nejspíš nějaká defaultní super-sbírka co de jako celek z ruky do ruky, ne? :D
Jinak Geisty sem bohužel zatím ani neviděl
Michalk píše:
v příručce o magii (Witchfingers) jsou pravidla pro mágy, které ale nemají moc společného s M:tA.
protože koncept mageů je relativně složitej na pojmutí, v novejch to zmírnili, ale stejně to neni zrovna dummy hra, takže je zbytečný s tim zatěžovat, když primárně hraješ huntery a mágové tam dou vykreslit nějak snáz se, z pohledu těch hunterů, prakticky stejnym dojmem. Vampýři a Werewolfi dou popsat na tomhle levelu potřebnosti o dost autentičtějc.
Michalk píše:
mě magie ve Witchfinder přišla lepší než v M:tA.
...protože jí v MtAwk dobře podělali. Chtěli to mít víc dummy-friendly a udělali z toho naprosto retardovanou magickou fireshow.
Pak si uvědomili že tim dopálili hromadu původních MtAsc hráčů kteří měli rádi magii kde se musíš vyhybat paradoxům (a ne že uděláš tři paradoxní kouzla za scénu bez faktickejch následků) a kde mágové nefungovali na baterky (a ne že na každou hovadinu potřebuješ pálit manu) a pár dalších věcí (zatimco kritika na VtR a WtF umlkla po vydání docela rychle a hráči je ocenili, když pochopili tu koncepci, kritika na MtAwk dost přetrvávala) takže MtAwk dostalo smysluplnou podobu až později skrze různé rozšiřující a oproti SB pro VtR a WtF i dost pozměňující sourcebooky.
Osobně to řešim tak že si mixuju věci z původní a nové edice a jsem zcela spokojen. Většinou, u hunterů třeba hraju prakticky čistě novou edici, protože původní Reckoning mi přišel naprosto stupidní.