Gurney: jo jasně ten osobák rozumím, ale myslel jsem to tak, že budeš mít list, na něm jméno a pod ním soupisku skillů. Tím to hasne.
Je mi jedno, jaká je jejich použitelnost, už jen tím, že tam ty skilly jsou vypovídá hodně o tom, kam to směřuje.
Dobrý DM nahrazuje nějaké skilly, prostě může sám říct, podařilo se ti to tak a tak, špatný DM - s tím nikdo nehraje. A hráči by měli být tlačeni k představivosti, (blablabla), však může říct co jeho psotava udělá a DM mu to okecá.
Co to je vlastně skill? Je to blbina vymyšlena Japonci pro jejich super hero postavy (teďka mě nekamenujte, já si to jen myslím). Když něco postava umí tak by to měla využít. Né že umí zabíjet, ale useknou hlavu může jen jednou denně s použitím skillu? (přeháním)
Bojovník příjde k nestvůře a řekne si mám skil na sekání hlav tak ho použiju? (jáááj tohle se mi líbí)
Ale kašlu na to:-) Každém co jeho jest... já vám to neberu, jen když se tak na to dívám, příjde mi, že bezduchost je vévodící skill nových produktů.
A nebudou se už i vydávát příručky pro hráče k dobrodružstvím? Že by každý hráč měl přesně napsané o kdy udělá a jen by házel kostkou aby se neřeklo? (jááááj, už teďka mě to bolí - nebijte mě)