Alnag: já si třeba hraju s kombinací úplně jinou a zatím funguje nadočekávání dobře. Ne snad v tom, kolik DPR udělá, ale v efektivitě, s jakou dokáže eliminovat výhody protivníka. Na 3e se mi líbí právě flexibilita pravidel, možnost pomocí základních stavebních kamenů postavit prakticky cokoliv.
Pro mě bylo hodně velkým překvapením, jaký DPR dokáže válečník udělat, protože jsem byl z Everquestu2 vzyklý na tankování (úkolem válečníka je udržet pozornost nepřítele a umožnit hadrákům zabíjet). Pak jsem ale zjistil, že daleko efektivnější než sebrat nepříteli 100hp je umět ho zpcifikovat, bez ohledu na to kolik má životů. Podrazit, odzbrojit, zadržet, psortě diktovat si způsob boje a ne jen tupě stát a střídat výměny. Bohužel to nejde bez multiclassu, nicméně momentálně mám build, který skvěle zapadá do mého RP pojetí této postavy a jsem spokojen. Mám spoustu silově nevýznamných schopností, jako zbrojířství, znalosti historie apod., přesto že bych mohl mít vyšší já nevím co (třeba odolnost místo inteligence).
Jestli mi tohle umožní i 4E budu jedině rád, zatím nevím, chvíli se mi zdá že jo, pak zas že ne, ale jsou to vše jen útržky tak to nechám koňovi, ten má větší hlavu. Co chci říct je, že ten odkazovaný thread psali lidi, co pravidla berou jako dogma, pravidla a GM u nich mají vždycky pravdu, ale fantazii nechali na půl cesty.
Jo a tulák je super, jeden level jsem si taky vzal :). Původně jsem to chtěl hrát, ale pak ho na mě Kodlíček vyžebral :). Tak jsem fighter :)