Rytíř: no, když si vzpomenu. A když ne tak to nebylo důležité :)
Myslím, že jsem reagoval na tvůj dotaz k herním pravidlům. Věz tedy, že jsme začali s GURPS Lite, který je ale příliš rules heavy i v podobě Lite a neumožňuje soustředit se na vykreslní postavy. Nebo ne tak, jak by bylo vzhledem k žánru a pojetí vhodné. Málokdy totiž házíme, prakticky jen tam kde existuje náhoda - např střelba, útok obecně, sem tam nějaké vnímání. Původním důvodem použití GURPS byly střelné zbraně, ale protože hrajeme s velkými přestávkami a GURPS jinde nepoužíváme, nemáme systém zažitý a zdržuje nás. Přibližně v půlce kampaně jsem uchutnal TSoY, což je hra, která si ještě pamatuje generické systémy, ale snaží se dát větší váhu na rozvoj konflitků a scén. Blbě se to ve zkratce popisuje. Prostě máš tam ještě vlastnosti, ale třeba XP dostáváš za to že jdeš s někým na rande .) TSoY je tedy nejspíš budoucnost pro tuto kampaň, zdůrazňuji ale, že jde o hru poměrně specifickou.
Kdo jste to ještě nečetli, tak jde o poměrně standardní zápletku s cestou do minulosti. Hlavně proto, abych nemusel řešit start postav ve středověku a také abych se nemusel zabývat takovým tím něvěřícným pohledem na svět běžným u současníků :) Ty čtyři postavy jsou normální týpci, co jsou v trochu nenormálním prostředí. Připletou se k něčemu, co nejsou štonc pochopit, ale protože běh událostí nečeká, musí se s tím nějak vypořádat. Jak, to je na nich a zatím spíš tak povlávají a shromažďují infomrace, taky se snaží zjistit, proč jim jde určitá osoba po krku, aniž by k tomu měla zjevný důvod.
Zajímavé jsou reakce hráčů, kteří své postavy dostali předpřipravené s možností dotvoření. Hodně oceňuji, jak si vybrali dovednosti, přičemž základní rámec znali a věděli, že řízení motorky jim fakt bude k ničemu. Přesto k tomu sáhli, a postavičky jsou docela uvěřitelné. Hodně také oceňuji schopnost hráčů zničeho nic se začít bavit o událostech ve hře a najednou zjišťuji, že už se nebaví mý dva, nebo tři kamarádi, ale jakoby ožily jejich postavy (a není to žádné ochotnické divadlo, ten projev je hodně přirozený). Například debata o svítících šutrech byla výborná. Ale to už povídám moc.
Ještě jsem psal něco o tom, že ačkoliv mám s Argem stejnou zálibu v minulosti, jeho velikosti se nevyrovnám. To bylo na Almiho :)