Hmm, v první chvíli jsem souhlasil s bigbym... ale nejdřív jsem si to přečetl. Opravdu zajímavý článek! Skoro jsem až měl chuť ho sem přeložit všem :)
Hlavní myšlenka spočívá v tom, že při současném pojetí snížené zranitelnosti jsou dost mimo ceny výroby magických zbraní, který byly v 3e nastaveny právě na skutečnost, že zbraní +3 zraníš naplno skoro jakéhokoliv netvora, což v 3.5e v žádném případě neplatí.
Navíc se zavedením toho pravidla, že vysoké zvyšovací bonusy nahrazují speciální materiály chce Monte vyhnout syndromu "golfových pytlů", kdy s sebou postavy vláčejí milion zbraní, každou určenou jinému typu nepřítele. Tato snaha je samozřejmě diskutabilní, dobrý hráč (a DM) by to nikdy u postavy neměl dopustit.. ale pro někoho to taky může být důvod.
Suma sumárum, nevím jestli bych do toho šel v naší hře, ale už to nezatracuju :))