26.3.2007 16:08 - Fritzs
"Zápory DnD"
K životům:
Nádherně je to vymyšlený třeba ve Star Warsu kdy se počet životů rovná odolnosti a zvětšuje se akorát vitalita(při úrovních) a ta je udělaná tak, ( na příkladu mého jedie) že pokud chce použít schopnost Síly(třeba Force Strike-Úder Silou),tak musí si odečíst několik bodů vitality(konkrétně pro tohle 2) a potom použít tu vlastnost a když má tak málo bodů vit. , že už nemá v podstatě žádné,tak se mu sníží třeba vlastnosti,do té doby, než se mu vit. zase obnoví,atd...
K realističnosti:
Ta je zase parádně vyvedená ve Warhammer RPG,kde se bere podle hodu kostky, kam tě soupeř trefí (teda kromě toho,jestli tě trefí :D !)jakej ti udělá Dam. -tvou zbroj a bonus za Toughnessatd... a když přijdeš o životy a dostaneš se do mínusu,tak si Dm hodí podle toho,kam se ti soupeř trefil,co se stane třba s tou danou částí těla,jestli odpadne atd... a taky je to zajímavé díky tomu, že může i te nejhorší hňup s prstem v nose zabít třeba Troll Slayera (to je asi nejsilnější válečník,který tam je a proto je bohužel tak říkajíc určen na odstřel:D )
Ale jak už tady nkdo řekl,tak já jsem tyto dvě hry asi po 2 měsících přestal hrát a vrátil jsem se ke starému jednoduchému DnD...