lol. Přání je za mě jedno z nejlepších a navíc "signature" kouzel DnDčka.
Jediné co mi na něm vadí je ta naprosto stupidně udělaná gamistická "pojistka" s hrozbou ztráty možnosti jeho seslání, ta je fakt hodně WTF.
Já sem momentálně poněkud zaujatej, ale osobně bych s velmi velkou chutí nominoval všechny Summon/Conjure ("vyvolávací") kouzla, protože jejich mechanika a celkovej design mi přijdou jako a) debilita a b) autoriská rezignace na snahu udělat to dobře a naprosté odfláknutí věci. Místo toho, aby autoři prostě vyvážili Stupeň proti specificky popsanému efektu (a proti konkrétním bytostem v Bestiáři, kterých se to týká), tak implementujou naprosto učebnicově ucho-jebací mechaniku kdy kouzlo udává nejvyšší Nebezpečnost přivolaných tvorů - nicméně o všem rozhodne DM: jak co přijde za tvory, tak s jakou celkovou Nebezpečností.
Jasně, že příčetnej DM nebude šmejd a nechá hráče ať si minimálně +- vybere a dá mu tam tu maximálku - ale stojí za pozornost že pokud hráč sešle Vyvolání 5. Stupně a DM mu tam nechá zjevit jednu bytost s Nebezpečností 1/8, tak je RAW všechno v pořádku. (Když sem tohle při práci na kouzlech v JaD zjistil, tak sem málem praštil hlavou do svýho skleněnýho stolu.)
EDIT: o tom, že ta kouzla sou bordel co do své síly a rozházení po Stupních ani nemluvě, ale to je už širší problém DnD 5e Kouzel který se týká i některých jiných - například Investitures pokud se nepletu, což je dost WTF, protože to pa kefektivně říká, že některé elementy jsou "lepší" než jiné... ale to už zabředáváme do designu systému a ne jednotlivých kouzel samotných a tim to tu nechci Necromancerovi bordelit.