Tak ono tohle je klasická ukázka toho, že hotové seznamy kouzel, dovedností a povolání do velké míry definují i žánr. DnD zkrátka není by default dělané na nějaké přízemní survivaly typu dochází vám jídlo, dochází vám voda, dochází vám světlo.
Hádám, že se (by default) snaží dát hráčům nástroje, aby nemuseli řešit takovéhle maličkosti a mohli se věnovat dobrodružným záležitostem. (Např. týdenní cesta starými trpasličími doly ala Moria - kdyby se měly čárkovat louče a měchy s vodou, byla by to nejspíš otrava.)
Pokud družina chce hrát survival, musí se smířit s úpravami pravidel, nebo zvolit jiný systém. (Survival je práce se zdroji a samoobnovující se magie samozřejmě mění pravidla oproti low magic "realistickému" survivalu. Už jen tím, že zatímco třeba hraničář si počítá šípy, magické střely jsou omezené jen denním použitím, ale po spánku se samy dobijí.)