Nahazuju pravidlo, které jsem experimentálně zařadil do současné hry:
- Prvních 80% HP není na tělo. Je to ztráta převahy, vyražený dech, těsně vykrytý šíp... prostě věci, které v boji mohou rozhodnout o životě a smrti, ale do hodiny o nich člověk už ani neví.
- 0-20% HP jsou chvíle, kdy zranění jde už na tělo, ale není ještě životu nebezpečné. To znamená jsou tu zranění na úrovni modřin a ran.. ale nic z čeho by se člověk do týdne nevylízal. Pokud má postava méně než 20% HP, nebo ji nějaké zranění přes tuhle čáru přenese, tak kromě zranění si musí hodit CON save. v případě neúspěchu se jí snižuje maximum životů o 10% aktuálního maxima (čili ze 100 na 90, z 90 na 81, atd.)
- pokud nějaké zranění dostane postavu na 0 HP, postava utrpěla vyřazující zranění, a nahazuje se efekt podle
tabulky.
Během důkladného odpočinku je možné si hodit na zotavení se z těchto zranění.