Shako píše:
Jersone, zdá se mi, že v tom hledáš nějaký smysl, který tam vůbec není.
U Battlebaby je na výběr 4 základy (vyber 1) a 10 popisných věcí (vyber 2). To je dohromady několik stovek kombinací, co z toho můžeš udělat. Určitě se najde nějaká, která nedává moc smysl. Na druhou stranu je to minimálně o 50 let dál, takže je to z části scifi...
Hledám v tom smysl, který v AW příručce je od začátku do konce - totiž
vezmi dnešní svět, napasuj na něj Apokalypsu a posuň o 50 let dál.
To ve výsledku znamená, že pokud jde o hračky, krámy, zbraně, pancíře, državy a všechno ostatní mimo samotné šílenství, tak - alespoň v základní příručce - jsou všechno složeniny věcí existujících v současné době, případně věci vniklé rozebráním a složením současně existujících věcí.
Nebylo vytvořeno vůbec nic nového - myšleno nějaká nová technologie (opět, nebavím se třeba o Brainerovo mozkových hračkách navázaných na maelström. Ale třeba všechny zbraně, všechna auta a všechna výbava jiných postav jsou věci, které existují. Driver může své auto složit z různých základů, ale ani jeden není třeba
kráčející harvester, protože i když takové věci dnes existují, tak nejsou rozšířené.
Takže nevidím žádný prostor pro nějaké sci-fi zbraně. A stejně jako sedají auta namíchat různě, i způsoby, které nedávají smysl, a Vincent se obrací přímo na hráče, aby je posoudili a případně zavrhli, tak stejně nemyslím, že by si Battlebabe měl vytvářet zbraně, které nejsou odvozené z něčeho dnes běžného - i kdyby šlo o existující zbraně, jako raketové pistole, railguny, coilguny, blastery, fázery a čert ví co ještě.
Když to vytváření zbraní složím, tak mi vyjde, že Battlebabe může mít v zásadě o 1 štítek lepší pistoli, pušku nebo brokovnici, než je standard. Některé volby u brokovnice umožní mít o 2 lepší verzi, třeba 4-zranění střílející i na dálku, nebo 5-zranění, u zbylých dvou základů to tak moc vylepšit nejde. Kuše je speciálka sama o sobě.
Tedy myslím si, že v realitě existovaly mnohem šílenější věci, než se dají vytvořit pomocí standardních voleb v AW, ale to neznamená, že by se mixováním štítků nedaly vytvořit věci, které ani ve světě AW nedávají smysl.
Log 1=0 píše:
180. Pardon. Obsese.
čistě matematicky, reálně jich bude méně. Třeba kuše nemůže být tlumená a dost pochybuju, že by mohla být "automatická", ať už ten štítek dává vlastnost "automatická" nebo "plošná". Stejně tak mi nedává smysl "opakovací" pistole.