Jako jo, oproti třeba
Ztracenému dolu,
Hromu Bouřného krále nebo teď
Drakovi z Ledového štítu je to znatelně víc railroadové a pokud milujete sandbox, pak bych vám mnohem víc doporučoval jedno z těch dobrodružství, nebo třeba i Tomb of Annihilation - než toto. Toto dobrodružství je ikonické jinými věcmi.
- Že si PJ či skupina mohou vybrat z různých hlavních padouchů a každý z nich tomu dobrodružství dává jinou atmosféru.
- Že jsou tam poprvé pěkně rozpracované frakce a dá se s nimi hodně vyhrát.
- Každá čtvrť Hlubiny má jinou atmosféru a to město je fakt OBROVSKÉ, takže je pořád co zkoumat. (Ta mapa je největší mapou fantasy města, co jsem kdy viděl.
- Postavy se setkají s ikonickými postavami Zapomenutých říší, o kterých budou slýchávat i v jiných ofiko kampaních.
- Městská hlídka nejsou žádní žabaři a i díky místnímu zákoníku mají RESPEKT.
- V hospodě v Zejícím portále jde potkat Matthew Mercera :)
Já jsem společně s hráči, co tenkrát perfektně role-playovali (nejlíp, co jsem kdy viděl) a nahazovali mi různé vlastní háčky, hodně improvizoval na těch frakcích a nelituji toho. Měli jsme ve skupině nováčka, co vůbec neznal DnD lore. Byl z rodiny, která měla v Hlubině stánky a byla členem nějaké obchodní gildy, co si říkala Xanatharova gilda, a zajišťovala stánkařům i jiným obchodníkům v hlubině ochranu přes mafiánskými Zentarimy. Ta postava byla taky členem té gildy, aby měla taky ochranu před Zentarimy. Tak se to aspoň zpočátku zdálo, než to postupně přestávalo být takto sluníčkové... :) Hráli jsme Jarní šílenství a o zvraty a zákulisní intriky tam nebylo nouze. Devátá kapitola mi přišla hodně bojová a ve stylu DnD 4E, což obecně moc nemusím, ale hráči a nakonec i já jsme si ji užili, protože do té doby se moc nebojovalo (to dobrodružství je postavené hlavně na sociálních interakcích). Od hráčů nejlepší RP, co jsem kdy zažil! Pokud jste z Brna a chcete si s tou skupinou zahrát, tak teď hrají v TeaVoli.