aha, tak to jo. vědět kde se nacházela je celkem logické, (pokud se tedy nepřesunula).
do detailů jestli se přesunula, jak to oslepená postava pozna, jestli to uslyší v bitevní vřave (pokud tedy není protivník sám) a další věci bych raději neřešil
Ale je fakt že ty poslední 3 věci jsou v 4E poměrně důležité, staví na tom a padá spousta vlastností, takže to bych nerozpitvával.
pathfinderu to je taky poměrně důležité (poskytování výhody a flanku), ale zase ne tak kritické, takže tam je to oštřeno trošičku jinak...
Konkrétně budu jmenovat, aby kdyžtak byl názor:
• -2 penalty to AC
• Flatfooted (tj zádna DEX do AC) a poskytuje výhodu a nemůže delat příležitostné útoky
• -4 na STR a DEX oveření skillů
• totální zákryt - 50% šance na minutí (oblíbená 1d2 :D)
• DC 10 Akrobacie, když se pohybuje více jak poloviční rychlostí
• Všechny Ověření skillů jež jsou závislé na zraku automaticky selžou (tohle předpokládám platí i pro 4E (a nejen pro ni)
zajímavé je, že nikde není uvedeno, že nemůže Flankovat (obstupovat), takže asi může... (přijde mi to trošku zvláštní, ale na druhou stranu i logické - nepřítel tě vidí a musí si na tebe stále dávat pozor a počítat s tebou, pokud stojíš vedle něj, i když ty jeho nevidíš.)
Stejně, platí pravidlo č.1: "GM ma vždy pravdu" a pokud si tam něco přidá či ubere, my můžeme jen smutně koukat :p (a nebo umřít a pak koukat ještě smutněji)