Systém sice moc neznám, ale anglicky myslim umim a to co tam čtu mi přijde docela zjevné:
- existuje obecný situační faktor Total Concealment
- existuje specifický stav Invisibility
- Invisibility vyvolává TC
Tj. neviditelnost implikuje TC, ale ne naopak (= existuje X možností, jak se dostat do stavu TC, a neviditelnost je pouze jednou z nich).
Čtu to tak, že TC je obecný systémový zápis situace, kdy na cíl prostě nevidim, jedno z jakého důvodu. Invisible je pak konkrétní stav, který logicky vyvolá TC (stejně jako TC logicky vyvolá např. úplná temnota nebo ukrytí se za zdí).
Babaj: No to už je dost specifická situace. Úplná temnota na 1 políčku je sice hezká, ale když to políčko obklopí X nepřátel co vědí, že v něm stojíš, tak stejně pořád vědí, kam zhruba mají rubat. Osobně bych to hodnotil stejně, jako když budeš stát neviditelnej v sále a nějakej čaroděj bude prostor kde stojíš osvětlovat jevištnim kuželem světla - sice Tě neuvidim, ale budu vědět, kde si a kam tak obecně mám rubat.
Tj. chápal bych to tak, jak píše Aegnor