alef0 píše:
a ja dodávam, že z ideologického hľadiska je to systém 10 rokov za zenitom
sám si s ideologií roky za zenithem, kolego... kdepak je konec Tvému guru, u něhož mi stále dlužíš odpověď na mou ošklivou a drzou kritiku? :P
A svoje srdcolamy si i se zbytkem
vtíravé demagogické terminologie můžeš nechat pro sousedy.
York: WoD core, Armory reloaded, Mirrors, Requiem for Rome, Mage the Ascension, překlopit do fantasy, upravit pár dílčích prvků. Ušetříš si spoustu práce a budeš mít funkční a ověřenej systém.
Nechápej mě špatně, nemám nic proti novým systémům obecně, ale to co popisuješ nemá vůbec žádnou devizu kvůli které by všechna ta námaha co s tím budeš mít stála za to
Me-dea píše:
Od vydání DrD2 mám husí kůži, kdykoliv v rpg vidím spojení dovednosti a balíček
Budeš se divit, ale většina systémů co používá různé obdoby balíčkového dovednostního systému to obvykle docela smysluplně zvládla, to jen DrDII muselo bejt zase něco extra.
noir píše:
Já stavím úplně nejvýš ty stovky testerů, které se podílí na normálních hrách. Amatéřiny nemají smysl
Jo.
A proto tu máme na jedné straně dysfunkční DnD s hromadou errat a must-have featů co-rozhodně-neslouží-k-nápravě-něčeho-co-někdo-podělal a na straně druhé třeba FATE nebo původní CPH.
Naprosto Tvůj povzdech chápu, taky by mě zajímalo, proč si Wizardi ty amatéry pořád vydržujou, když mají RPG fandom plný schopných autorů.