Hunter píše:
Ad tma, souhlas s Čindi. Zároveň pozor na tu neslyšitelnost magickou - bez toho, abych tě neviděl nemá dopad na to, jestli se trefím, nebo ne - většina osob bojuje s pomocí zraku :-) Tj. by fungovala jen jako postih na vnímaní (včas zaregistrovat, jako u čichu) a poté rozšiřuje postih v boji s neviditelným/v absolutní tmě. Ten postih je stejný i pro postavu, která je hluchá :-)
V tomhle se myslím zcela shodneme. Neslyšitelnost bez neviditelnosti (nebo naprosté tmy, zavázaných očí, atp.) nemá vliv na boj. V kombinaci s neviditelností se o něco zvýší postih (oproti samotné neviditelnosti).
Hunter píše:
To, že je vidět po psychickém kouzle je škoda - přijde mi to jako elegantní řešení.
Mně by se to taky líbilo, ale docela se bojím, že by to bylo ještě více gamebreaking než obyčejná neviditelnost. Asi by to chtělo vyzkoušet, jak se to bude chovat při hře.
Hunter píše:
Celkově za sebe říkám, že na základě tohohle bude každý mít astrální vnímání, automaticky s ním chodit všude a kdo ne, ten už nežije, aby to naučil ostatní :-)
Nebo nějaký jiný způsob, jak si s nedetekovatelným protivníkem poradit (třeba šestý smysl). Rozhodně souhlasím s tím, že tak by to pokud možno být nemělo :)
Na druhou stranu, chodit pořád se zapnutým astrálním vnímáním není úplně bez rizika - postava se tak otevírá útoku z astrálu.
Připomnělo mi to další související úvahu, které jsem zapomněl zmínit:
- jedna z variant je, že by neviditelnost byla mistrovské nebo dokonce velmistrovské kouzlo. Neslyšitelnost může mít požadavek nižší, ta sama o sobě není tak silná.