Včera jsem koukal na ty Mirrors, odkud jsem myslel že to mám, a nemohl jsem to tam najít, takže to možná byla Armory nebo Armory Relodaded... nebo něco úplně jiného, takže strpení pls.
...to že sekvenční jsou nejen fighting styles, ale i věci jako Contacts mi nedošlo, je fakt že tam by zas dávalo větši smysl platit i za ty mezistupně.
Co se týká Combat Marksmanship 4, ono je to takové hodně situační - jako na jednu stranu máš sice pravdu že to nemusí být žádné terno, na druhou stranu ve chvíli kdy bojuješ s monstrem typu vetřelec (s děsně velkou Dexterity a Wits) tak už to může znamenat 4-5 kostek navíc. Navíc když to vezmeš i fluffově, tak to znamená, že můžeš z rozumně krátké automatické zbraně do někoho (nebo něčeho) vystřílet zásobník na minimální vzdálenost (což by si převedeno do mechanik zasloužilo minimálně 9again). Taky v závislosti na situaci (t.j. kde se nacházíš a jak moc jsou tam zbraně legální, že chceš tu věc zabít, ...) už moc nepotřebuješ investovat do skillů jako Weaponry nebo Brawl (teda aspoň dokud ti nedojde munice).
sirien píše:
Armored fighting? (nulové postihy za těžké pancíře)?
Na nWoD sucks jedna věc - že některý věci nedávaj smysl, dokud nenajdeš nějaký merit nebo vysvětlení zasunuté v nějaké obskurní příručce (aneb děkuji, konečně jsem pochopil jak to autoři mysleli se zbrojema).
Btw Armored fighting znamená (že si neodečteš) dvě kostky na Defense a rychlost, to taky není zrovna terno. I když jsou případy, kdy to může být nepostradatelná věc