Hm, my to sice děláme v podstatě hodně podobně jako Merlin, ale když tak nad tím přemýšlím, tak v okamžiku, kdy dává DM odměnu za podle něj dobré hraní ANIŽ by to řek hráči, tak skoro nemá smysl tu odměnu dávat, že... :)) Ale jen skoro, protože postava takového dobrého hráče postupně získá jistý náskok, který se časem může projevit třeba až úrovní navíc a pak je všem jasné, za co to má. :)
Tak mě napadá, taky tu padla myšlenka, že není dobrý, když jsou v družině rozdíly v úrovních. S odměňováním tohle velmi úzce souvisí a možná z toho i vyplývají naše trochu odlišné názory - Jaký s tim máte zkušenosti vy?
Dřív to tak u nás bylo, závist, soupeření a tak, když někdo postoupil dřív než ostatní, bylo zle. Teď už je to jinak, v současné družině, kde hraju postavu, máme skoro každý jinou úroveň, největší a nejmenší se liší o 4 nebo o 5.. ani nevim přesně.