Rytíř : Máš pravdu, je to dost, ale nejaci hráči jsou již takoví (kouzelnik je fajn, evoker je taky dobry, JENOM evoker je ještě lepší, JENOM OHNIVÝ evoker je ještě lepší, ale co kdyz se budu specializivat jen na fireball ????). Já nevidím důvod, proč to takovému hráči nepovolit, sice nebude umět nic jiného, ale když pak sešle ten fireball... :)
Ne, vážně, já jsem člověk, který rád svým hráčům dovolí ledaccos, a nekompenzuji to drsnějšími potvorami (občas prostě nelze tu vyšperkovanou a vyhnanou schopnost použít a čím speciálnější je, tím je snažší takový případ najít). Navíc venkov se u mne zpravidla nehemží potvorami a výzvou pro mé hráče bývají spíše vztahy s NPC a NPC zločinci. A takoví si již zjistí o svém soupeři spoustu věcí, jako například, že jejich nepřítel je sice ukrutně dobrý v sesílání obrovských a žhavých fireballů, ale že ostatní kouzla zvládne lépe kdejaký učeň. Neustálé předhazování stále silnějších potvor (stejného druhu jen jiných barev a schopností) a ve stále se zvyšujícím počtu nic neřeší. To naopak vede tam kam se ani DM ani hráči nechtějí dostat. :)
Já osobně nejsem příliš přítelem masového zasypávání PCček potvorami, spíš mi jde o příběh a o důmyslnost. Kdejaký vesničan totiž (pakliže nemá inteligenci tykve) dokáže PCčkům pěkně zatopit. Ne hned, samozřejmě (při přímé konfrontaci dostane na budku), ale když se připraví...
Navíc oni to občas (často) hráči se svými naboostovanými postavami přeženou (jak to, že jsem mu urazil hlavu (?), vzdyt jsem ho chtel jen omráčit ! - no jo, ale tvůj bonus za sílu je roven jeho životům, natož s tím opaskem síly !) a pak se začnou dít věci. :) Ono když se takhle PCčka neudrží a provedou něco podobného (viz příklad), může se jim velmi snadno stát, že z nich budou hledaní zločinci (pane soudče, neblázněte, já vám nechtěl podpálit město, ten fireball byl myšlený jen na ty hrdlořezy...). ;)
Kdyby jsi byl tak hodný, podívej se prosím na ty paragon classes, to mne opravdu zajímá.