Hmm.
"Zamilovany" bych rikal proste "Laska", zni to o neco lip. Chybi tam neopetovana laska, coz je IMHO v puvodni hre jedna z nejlepsich.
Jinou veci je, ze v originale clovek dostal zkusenosti i za to zruseni, cemu tady rikas ztrata, aby byl videt pomer, tak jde o nejaky 1 XP za to nejsnazsi, 2 za silnejsi vyvolani, 5 XP za to nejsilnejsi, a 10 XP za ztratu, tj. HODNE. Co te vedlo k rozhodnuti tuhle moznost nezahrnout?
Jinou veci je, ze mi tvuj system pripada podstatne stedrejsi, nez jak je psanej v originale. Pri postupu o level se toho postava obvykle nauci hodne, kdezto v puvodni hre potrebujes nejakych 40 XP aby se postava naucila neco noveho, natozpak vic veci. Tvuj system mi pripada hodne stedry, a ac nevim jak rychle kdo postupuje po levelech v dnd, nam to vzdycky trvalo nekolik sessiona tak, a tohle mi pripada fakt rychle, zvlast pri malo hracich kdy budou tyhle klice dost v permanenci.
Bych to videl tak na polovinu, a mozna jeste min, pokud zaroven skupinka dostava zkusenosti za splnene ukoly, zabavu u stolu a tak.
Jinak, v originale se taky nove klice musi KOUPIT, a kdyz ho koupim a hned ztratim, jsem v minusu, a nazacatku dostanu jen jeden. Ale tohle nevim jak by se dalo v DnD implementovat (precejen, TSoY je skill system, takze se tam nakupujou veci zvlast). Mozna nejak dostat novej kdyz leveluju, ale max 2, nebo neco podobny? Ale tvoje verze je mnohem jednodussi, a snazsi na pouzivani, takze tohle je mozna zbytecna komplikace.
I kdyz omezeni ze treba kdyz nejakej ztratim a neni to specialni verze ktera na sebe navazuje (blizky clen rodiny -> pomsta, neopetovana laska -> laska, ...), musi hrac celou session pockat, a novy si poridi az prespristi, takze by s tim nemely delat takovy cachyr, protoze precejen menit povahu postavy ze dne na den uplne nejde. A hrat postavu co o vsechno prisla a nema proc zit muze byt zabava ;)
EDIT: ted koukam, ze tomu rikam klice (jako v TSoY) a ne povahy (jako Alnag), no snad nevadi.
EDIT2: jsem si pomerne jisty, ze to mela byt Zbabelost, nikoli Zabelost :)
EDIT3: v krveziznivosti je navic jedno slovo. a "sberatele" bych mozna oznacil za "vedatora" a zahrnul do seznamu i vyrabeni novych kouzel a artefaktu ... ale myslim fakt vymysleni i pro hrace, ne ze vezme neco z knizky a da to vyrobit.