Ale jo, tak fixlování a zalátávání děr je normální věc, ale to neznamená, že budu hráčům lhát do očí v jejich neprospěch.
Neříkám, že nelhat vůbec - já jim taky tvrdil, že když si na konci kampaně řeknou moc věcí najednou a špatně si hodí, tak tím víc utrpí a ještě se stane přesný opak, a dělal jsem to jen kvůli napětí z hodu. Až po hře jsem jim řekl, že by uspěli při jakémkoliv hodu. A oni uznali, že kdybych jim tohle řekl dopředu, tak by nepjatí nebyli a určitě by si navymýšleli hromadu dalších věcí.
Ale když to srovnám s tím, jak jsem taky vedl hry, ilusionisticky, fixloval hody na doporučení z příruček, počítal "opravy PJje", odhadoval náročnost pastí až podle toho, co si hráči naházeli, aby to neměli moc snadné ani moc těžké ... tak se za takový přístup stydím. A ještě víc, když mě hráči brali jako "nejlepšího PJ co znám".