Fritzs: D&D se prodalo úplně nejvíc a pokud neexistuje nějaká "dramatická změna situačních faktorů" je velmi pravděpodobné, že ten trend bude pokračovat. Humble opinion sem nebo tam, když prohlásíš něco, co zase podle pro změnu podle mého nikoliv humble opinion stojí úplně na písku - např. "nepřijde mi pravděpodobné, že by 4E měla nějakou naději přitáhnout k RPG výraznější množství nehráčů" nebo "jesi je hlavní ambicí 4E přitáhnout k hraní MMORPGčkaře,..." tak je to skutečně s podivem.
Jestliže D&D se prodává úplně nejvíc a hraje ho řádově víc lidí než ostatní hry (a hraje ho zřejmě víc lidí než všechny ostatní RPG dohromady) pak je asi snadné nahlédnout, že tato nadpoloviční většina hráčů se musela zrekrutovat mimo hráčskou komunitu, tedy že je to D&D, které přitahuje výrazné množství nehráčů.
Stejně tak cílovou skupinou D&D dosud nebyli hráči počítačových her (protože průnik těchto dvou skupin je spíš malý) tedy proč by to mělo najednou být jinak?
Axiom je tvrzení, které není potřeba dokazovat, protože se domníváš, že je zřejmé. Je to říct D&D 4e se zaměří na hráče MMORPG (protože si to myslím), a hráči MMORPG nemají na papírová RPGčka čas (protože si to myslím a znám je) a proto je to odsouzené k nezdaru (samozřejmě jde jen o můj skromný názor). A když neplatí to zaměření na hráče MMORPG nebo neplatí to, že by hráči MMORPG neměli na RPGčka čas tak ten skromný názor je úplně o ničem. Stejně tak je to o ničem, pokud apriori vyloučíme možnost, že D&D by mohlo být pro hráče MMORPG atraktivnější než ona MMORPGčka a tak by je kvůli tomu omezili nebo je přestali hrát. A tak dále a tak dále. Smyslem tohoto mého výlevu je říct, že podle mého zcela neskromného názoru je názor založený na nepodložených domněnkách vcelku dost o ničem. Sorry za upřímnost.