Gurney: No však.
oWoD se datuje od r. 91 (VtM)do r. 04 (nWoD) a v mezičase to mělo full support - nové hry, nové sourcebooky, adventures... zakončeno sérií apokalypsy, samozřejmě, která vyšla celá tiskem a to dokonce v hardcover. Krásných 13 let,
Pokud k tomu hodláš přihodit i to, co vychází dneska, dostaneš se ještě na víc, samozřejmě
Co se GURPS (a přeneseně Fate) týče - 1ed v r. 86, následující 3 edice jsou série kompatibilních celistvých errat. K tomu průběžná série her a sourcebooků a různé věci k tomu vychází dodneška, a to nejen Pyramid, ale i různá další PDFka a pokud vím, tak i občasné reprinty a tisková produkce stále nebyla oficiálně odstavena. 29 let nepřerušené a pokračující historie. Tomu tiskovému fetiši bych žádnou zvláštní váhu nedával, když se bavíme o tom, jak dlouho ta hra žije - to už mi působí tak trochu jako "aha, DnD to není, přihoďme si další požadavek aby to DnD bylo" (což stejně neni, protože ho beztak trumfuje to WoDčko s 13 let tiskové HC historie)
Co se prodejnosti týče... to už je zaprvé úplně jiné téma (mluvili jste o existenci a podpoře, ne o oblíbenosti) a zadruhé jsi to pokud vím byl i Ty, kdo na tohle téma neváhal kritizovat DrD že jeho prodejnost stojí jen na značce, která je ale daná jen tím, že bylo první na naprosto nenasyceném trhu. DnD je sice mnohem lepší hra, ale v mnoha směrech tatáž story.