Tak jsem se podruhé podívala na GameCon. Tentokrát jsem tam vedla čtyři hry, ve třech systémech.
Zlaté písky ztracené v čase (JaD)
Tuhle hru jsem vedla pro dvě skupiny a je super, že každá ke hře přistoupila trošku jinak. První skupina si vybrala jako společné zázemí Zločineckou bandu, druhá Inkvizici, tedy obě šly po zemi. (alternativou byl let vzducholodí)
Pobavilo mě, že skupiny buď ignorovaly nebo interagovaly s jinými náhodnými setkáními - tedy jedna skupina si užila tahání kolegy z tekutých písků a druhá čaj s pouštní dryádou.
Do pasti v cílové destinaci se nechytil nikdo a každá ze skupin ji vyřešila trošku jinak. Zločinci ji dokonce i využili k potrestání zrádců.
Ve druhé hře mi konečně došlo, že kvantové zásoby ze Svitků hrdinů jsou naprosto geniální věc, která se dá v upravené podobě používat i v některých JaD hrách.
Bleskově smažené ryby (Cats of Catthulhu)
Ne, systém, který má v sobě zabudovaný výsledek hodu "Ponižující úspěch" nemůže být hrán jako horor a vždycky z toho bude komedie. Obzvlášť, když hrajete za kočky na rybím trhu. A to ani když se tam místní kult pokouší zničit civilizaci. No, hráči se bavili, já taky, takže tohle dobrodružství povedu i jinde.
Až uslyšíte stromy růst (Svitky hrdinů)
Dobrodružství založené převážně na tom, že hráčům popisuji, jak úžasným prostředím procházejí a z nějakého důvodu je to baví. Teda aspoň vypadali, že se bavili. Mě bavilo, že v různých situacích vymýšleli dost kreativní využití svých schopností.
Odjížděla jsem z conu ve velmi dobré náladě, takže ze svého pohledu jej můžu prohlásit za úspěch. :)