Lethrendis: "Jediné skutečně důležité kritérium, ..., je zábava lidí v jeho partě." znamená, že ostatní kritéria důležitá nejsou. Nebo jsou důležitá neskutečně, což asi nevím, co by znamenalo O_o
Jinak viz to, co říká Sirien. Zábavnost hráče je asi podobně vypovídající "laťka" jako když by se doktor řídil jen tím, jestli pacient dýchá (samozřejmě s tím, že v RPG má hráč odpovědnost i sám za sebe, aby se bavil). Jako jo, samozřejmě je to docela základ, ale tím to více méně končí (a klidně může mít spokojený pacienty, co mu řeknou "Heleďte, mě je jedno, co za léky mi dáváte, hlavně když dýchám"). Když to vezmu ad absurdum, tak když hráčům koupím pivo a budu jim vyprávět vtipy, tak se třeba všichni budou náramně bavit, ale co to vypovídá o mě jako Gamemasterovi a kvalitě hry?
EDIT: Mě připadá, že se v těchto diskuzích pořád používají ta falešná dilemata. Že když my řekneme, že je horší jezdit trabantem, když ho jde za minimum snahy (či dokonce zadarmo) vyměnit za celou řadu jiných lepších a pro danou cestu mnohem vhodnějších vozidel a jako protiargument se opakovaně objevuje "Ale pořád lepší, než chodit pěšky", jako kdyby ten výběr dostupných možností zahrnoval jen Trabant nebo Pěšky.