Má to (prý) být příběhové dobrodružství, o morálních dilematech, o volbách. Nečekám, že tvorba příběhu je v něm o tom, že se snažíme maximálně efektivně využívat zdroje. Kdyby to byl pseudo-oldschool sandbox, a my tupě lezli do TPK fightů, tak neřeknu ani popel.
SPOILER píše:
Qest: Ve městě někdo vraždí lidi, ehm řekněme policie je zaneprázněna přívaly uprchlíků před branami, tak angažovala partu dobrodruhů z města (my) ať s tím něco uděláme.
Encountery: Parta pobudů, co se zrovna snaží unést náš kontakt (1. level - 1 postava s 1 životem, zbytek na zemi), OK, tady by se možná něco vyjednat dalo, ale byli hrozně agresivní.
Zbytek 2. level
Kultisté temného boha B1, vůdce dává zranitelnost na svou DMG všem kolem sebe, + poskoci.
Kultiské temného boha M Vůdce má rezist na magii a DPR cca max životů našich postav, + poskoci
Kultisté temného boha B2 Vůdce dává nevýhodu k útokům, CR 6, ale snížené životy + poskoci + nám přátelské NPC.
Já ležel v každém, a vždy alespoň jeden další člen družiny. A to jsme dost tvrdě jeli combat-as-war (jeden z těch encounterů se nám podařilo rozdělit na 2 menší, snažili se je překvapit), používali ty Tašiny smíchy a spol. (ale ti bossové jsou de fluff vlastně kněží, jeden měl moudrost 5, ostatní netuším) a PJ nepoužíval všechno, co měli k dispozici.
Vyjednávat jsme vlastně i zkoušeli, ale oni mají pocit převahy a cíl obětovávat lidi a my máme cíl zastavit vraždy. Jako sorry, my se neměli na čem dohodnout.
Byli každý ve své tajné svatyni ve městě, v originále jsou ale dle našeho PJ v jednom dungeonu (takže žádné dlouhé odpočinky mezi encountery, i krátké jen stěží).
Jestli nám můžete poradit, jak přežít tady tohle, tak jsem jedno velké oko.
Jinak Bard, Hexblade Warlock, Kouzelník-věšrtec, Tulák-Čaroděj božská duše (Bard jako healer nestačil).