Nemůžu se nepodělit o dojmy z prvních dvou úrovní (ano, je to teprve nejzačátkovatější začátek, výsledný dojem může být ještě tisíckrát jiný, ale myslím, že to stojí za to zmínit).
Nechci si nic vyspoilovat, a budu se maximálně snažit nespoilovat ostatním.
Ale k věci:
Ti Wizardi si z nás snad dělají srandu.
Všechny encountery měly náběh na TPK. Fakt všechny (asi pět). Kdyby MirTur, co nám to vede, neupravoval jako blázen, tak máme minimálně jeden. A patrně i víc.
V dobrodružství co se tváří příběhově, máme si vytvořit kus společné minulosti, čekáme nějaké charakterové volby... A tenhle masomlejnek zruší původní promyšlené postavy, a hráči si poučeně vytvoří něco jako Alice II, Bob III. Protože stejně vydrží jednu scénu, tak co.
Pravda, spoluhráč si pochvaluje, jak je to drsné. Ale mě situace, kdy postava leží po prvním kole, a přidá se min 1. další v úplně každém střetnutí, nepřipadá jako drsná. Připadá mi debilní. A to mluvím o té upravené variantě, kdy jel PJ tak na 50% možností nepřátel a předělal prostředí tak, že dává smysl mít na nutných místech (tj po každém encounteru) odpočinek (že je to i příběhově řádově zajímavější, je druhá věc). Nechápu, jak to vypadá, když to vezme PJ začátečník, který naivně věří, že tvůrci modulu ví, co dělají.