Tak jsme dohráli.
Z posledního sezení jsme odešli nadšení, to finále je fakt parádní, kdyby to tak bylo pořád, chrochtal bych blahem.
No, jenže bohužel nebylo. A to je dost škoda, ten potenciál tam byl. Kdyby si s tím Wizardi víc pohráli.
Místo úvodu v BB, který je i zpětně úplně pitomý (krom jedné lokace) dali třeba nějakou mystickou detektivku.
Do Elturelu vymysleli víc zajímavých lokací, než je bezpodmínečně nutné k posunu dál (aby byly volby).
Místo toho místy až frusrujícího kohoutka a slepičky (ShadoWWW má pravdu, přesně takhle to působí) ty místa propojili více volnými linkami, jako to je třeba ve Strádově prokletí nebo Hrobce Anhilace.
Pak by to mohlo být nejlepší dobrodružství. Takhle to sice je pořád docela dobré a asi z těch lepších, ale na čelní příčky to fakt nemá nárok. A to píšu s povznesenou náladou, protože konec se mi opravdu líbil. Promarněná příležitost.
Jo, a ještě jedna věc. Nevím kde se vzalo, že to je modul se zaměřením na silný příběh a momenty, kde se lámou charaktery. Jestli z propagace Wizardů, prvních dojmů po přečtení šířených internetem, nebo falešných očekávání. Ale je to kravina, je to klasické DnD dobrodružství s dobrodruhy, střetnutími a lovením coolness. Což poctivě vzato není kritika, ale pocit nenaplněného očekávání zůstal.