Jezus <- bereš mi slova. naprostý souhlas
Ad. naše družina: Já sem ta roguna a ten dip do divine sorcerera byl naplánován předem jelikož jsem tiefling(takže "pekelník") a chtěl jsem i tu jiskřičku světla v sobě aby se dalo balancovat rozhodnutí a bylo to v odstínech "šedé", postava je stavěna offcombat s tím že roguna si dpsko zastane skoro vždy, jo healovat jsem nechtěl ale nazval bych to poučením a přizpůsobením
Ad. složení družiny: nevím jak ostatní, ale já razím heslo hrej si co chceš / co tě baví / co by jsi chtěl zkusit, takže jsme poskládali družinu z toho co kdo chtěl, jenom Loga jsme požádali, když bude warlock, jestli nám neudělá frontlinku, za což se mu omlouvám, jelikož v tomto dobrodružství věčně leží za nás, ale můj názor je že by profesionální modul za který platíme měl podporovat všechny tipy družin, není li předem řečeno že je to v nějakém směru jinak.
Nepíšu sem proto, že bych chtěl brečet nad modulem, ale jako varování dalším DM a hráčům, že DiA je nastaveno co se tyče soubojů velice drsně, nesedí vám to upravte si to. Jak zmiňoval Log já jsem si dokonce pochvaloval obtížnost encantrů, je to po 20lvl u šíleného mága osvěžující změna, ale nejsem frontlinka, takže neležím po každým útoku a Log to za mě chytá(ne že bych neležel ale až později)
Počítám se smrtí postavy, než jsme začali hrát DiA, tipoval jsem že někde v pekle asi pravděpodobně zaklepe bačkorama, ale lvl 1-3 by dle mého názoru by měl být trochu hájenství, aby člověk měl na svoji postavu alespoň nějaké vzpomínky. Prostě "dobře"(chápej zajímavě/zapamatovatelně/komicky/tragicky pokud si to přeješ) umřít je dar. Ale dobrá hra(RPG/Modul) by to měla podporovat, nemám rád nekonečné ultimátní hrdiny.