Když tak pročítám ten google doc, napadlo mě, jestli honičku nevyřešit pomocí systému
skill challange. Osobně jsem to objevil v jednom přepracování útěku z Domu smrti. Pro zájemce link
zde
Celý princip je jednoduchý:
* Sbírají se úspěchy a neúspěchy, snaha je dosáhnout X úspěchů před 3 neúspěchy, neúspěch znamená prostě jen zdržení. X záleží na obtížnosti výzvy, v linkovaném případě je to 5. Hráči vědí jen že 3 neúspěchy = maximální zdržení = nejhorší výsledek.
* Každá dovednosti(skilly) a triky(cantripy) lze použít každý jen jednou za osobu na celou challange, v našem případě honičku. Tj. pokud Barbar jednu z překážek/encounterů překoná ověřením Atletiky, už atletiku nemůže použít. Možnosti kouzelníka tím však nijak neovlivní. Triky jsou považovány za skill, tj. jejich použití = hod na útok kouzlem proti SO dané překážky. Kouzla 1 avyšší úrovně jsou automatický úspěch, jinak stejná pravidla.
* Každý encounter je jen jeden skillcheck na družinu. Hází se jen za zvolenou postavu. Tj. Např. Tulák hází na ověření Nenápadnosti, pokud to hodí, povedlo se mu propašovat danou oblastní nejen sebe ale i své společníky.
Možná je to špatný nápad, navíc to přidává další tak trochu house-rule element do něčeho co má být tutorialem pro nováčky...nicméně to umožňuje o něco rychlejší a akčnější průběh té honičky.