Bača:
Záchrana lávky a pád - tady očividně došlo k pokřivení změnami - původně tam těch lan bylo víc, tuším, že 4, a goblin už měl jedno přesekané - tj. 3 zbývaly. V této konstelaci:
- délka 10 sáhů (na překonání v 1 kole je potřeba sprint)
- přeseknutí dalšího (2.) lana z ní udělá těžký terén
- přeseknutí třetího lana z ní udělá prapodivnou nestabilní prolejzačku (těžký terén a pohyb vyžadující akci)
- přeseknutím čtvrtého letí do hlubin
Pád z lávky má způsobit pád přes okraj, ale zachycení. V dalším kole se vyšplháš nahoru.
Pád úplně (z lávky a pak nějaký fail nebo gobliní zkopnutí) nebo pád i s lávkou Tě má poslat do rokle. Původně sem si představoval jen nějakou menší rokli, pár metrů, šikmej sráz a křoviska, tj. nějaký rozumný damage a za pár kol vyšplháš zpátky, žádnou insta-smrtící propast. Tj. mělo by tam bejt jen nějaký příčetný zranění, co postavu na 1. úrovni ne-instakillne. Přecejen to je procedurální scéna, ne dramatická.
Utržení svahu: přesně, jak píše Loki. Představa byla že jde o to si všimnout, že se to děje. Pokud si všimneš před kritickým momentem, tak není těžké uskočit. Pokud ne, tak se s Tebou prostě urve hrana svahu a letíš. Přitom má jít fakt o kus na kterém postava stojí a její pád dolů, ne o to že by se spustila lavina která by ohrozila všechny ostatní v tom svahu. ("Malá bahenní lavina" zde má mít důraz na tom "malá" - má to být popisný flavor, ne deklarace plošné hrozby)
Tj. záměr byl stejně jako u všech ostatních věcí v téhle scéně 1 hod pro 1 postavu, ne domino hodů ani hod pro všechny.
Plus si všimni že samotná událost postavě zruší příští akci, ale sama o sobě zranění nezpůsobí (to až případně následné podklouznutí v dalším kole). Jako pamatujte že se pořád bavíme o postavách na 1. levelu co mají 7-15 životů, když jim budeme všude rozdávat 3d6 damage, tak nám fakt dlouho nevydržej :D