multiple-choice ankety jsou na podobné rozhodování lepší - člověk může dát + všem co se mu líbí a vyhraje to co se líbí nejvíc lidem. Jedno-hlasové ankety hrozí tím že vyhraje varianta co má nejvíc konkrétních zastánců, ale ve skutečnosti se líbí jen menšině lidí.
Anyway, pár poznámek k názvu:
Název by ideálně měl deskriptivně předesílat obsah a styl. "Málinova hrobka" nic moc neříká - bude to dungeon crawl? Bude to o hledání hrobky v džungli? Bude to investigačka? tomb-riding proti pastem? Těžko říct...
Název by měl fungovat i jako preskriptivní navození stylu a atmosféry. Když tentýž příběh půjdu hrát jako "únos Sáry" a když ho půjdu hrát jako "Ďáblův návrat", tak to může změnit styl hry (jako DM to budu "číst" odlišně).
Název by neměl moc spoilovat. DM by měl mít možnost říct "budeme hrát tenhle příběh" a hráči by z toho neměli vědět půlku věcí předem.
Gobliní překvápko se mi líbí nejvíc, protože tak nějak říká, o čem to je, tak nějak i předesílá, o čem to být má a nic nespoiluje, ale přitom těch gobliních překvápek tam je od začátku do konce docela hodně - což tomu názvu dává určitej zábavnej podtext.
Nájezd na Kovaříkov ujde. Stylově tak nějak sedí, předesílá první akt hry, neříká moc o zbylých dvou.
Honba za záchranou je ve skutečnosti taková divná.
Zachraňte Sáru mi nezní moc epicky, Únos kovářovy dcery je hroznej spoil prvního aktu, zapomenutý běs je totéž co Málinova hrobka - neříká to nic o tom co to vlastně bude.