Po vyjasnění se Sirienem přes PM už asi tuším, o čem mluví a dodám drobný komentář k:
Sirien píše:
V tomhle případě je ještě navíc libová perlička že nový tým tu hru vnímá odlišně než ten původní a doneslo se mi že někteří členové původního týmu dost silně nesouhlasí se směrem kterým tu hru posunula její revize.
Ano, při vývoji DrDII došlo k jedné poměrně zásadní koncepční odchylce od původního autorského záměru.
Tahle odchylka byla s dotyčným autorem konzultována, jeho nesouhlas s posunem koncepce byl vyslechnut, porovnán s reakcemi testerů na navrhnovanou změnu, byly mu vysvětleny důvody k této změny a naopak byl celkem do podrobna vyslechnut záměr, jaký autor měl, když koncepci tvořil. Zkrátka vedli jsme na tohle téma celkem dlouhý rozhovor.
Tzn. chtěl jsem trochu opravit to vyznění původních postů tady - trochu to z nich vypadalo, že nový tým se odchýlil, protože starý se už nezapojil a nekomunikovalo se, což není pravda.
Nový tým se v tomhle odchýlil navzdory tomu, že se starým komunikoval a věděl, že existuje vyjádření nesouhlasu - ale osobní zkušenost s úpravami, výsledky testů i reakce komunity v tomhle převážila a podpořila rozhodnutí nového týmu.
Kdyby to někoho zajímalo víc (myslím technicky, co za změnu to bylo, jaké měla dopad na vývoj a tak), zeptejte se v nějakém DrDII vlákně, ať tady nejsme offtopic.