Log 1=0 píše:
Jo. Mez vyřazení (co to bude nevíme, věřím, že to bude fungovat dobře, ale je to prvek navíc)
Imho stejně jako v oDrD - vyřazení dřiv, než životy klesnou na nulu. V DnD je to podobné, jen postava je vyřazená na nule a umírá až při určitém počtu záporných životů.
LokiB píše:
Složité na správu postavy více než třeba Fate jistě
To ani nemusí být. Nevím jak Fate znáš, ale 4e Core používá dovednosti, kterých je docela dost. Hráč si z nich tvoři pyramidu. Kromě toho aspekty a triky a zapisovat si následky… Imho si lépe zapamatuju postavu z oDrD - úroveň, životy, pět vlastností, používaná zbraň a zbroj. Vše ostatní bylo odvozené. Samozřejmě inventář je složitější a kouzelníci a alchymisti to mají složitější.
Ve Fate si celou pyramidu dovedností nepamatuji - pamatuji si ty na vrcholu, které používám, ale vespod pyramidy je třeba pět méně používaných dovedností…
Aegnor píše:
Ale u zloděje?
Zloděj byl v DrD 1.5/1.6 nejnudnější. Zloděj na určité urovni a s určitou obratností a charisma byl úplně stejný jako všichni ostatní zloději stejné urovně a čísel. Maličko to ještě měnila rasa, ale ne moc.
Celá tabulka pravděpodobností byla závislá jen na úrovni a bonusu za dovednost (OBR, CHA)
Nemohl jsi mít zloděje chmatáka a jeho bráchu excelentního lezce. To je jedna z velmi častých domácích úprav (říct si kterou dovednost chtějí mít lepší na úkor ostatních, aby se na ni mohli spolehnout).