Log 1=0 píše:
Tady
Předpokládám, že jde o tu část, kdy by ta "namunchkinovaná" postava se štěstím projde dungeon sólo. Čili jestli tomu rozumím dobře, problém je ten, že je to dobrodružství příliš snadné?
Nerozumím tomu, proč by to měl být WTF moment. Pravidla podle všeho drží dobře, jen jsou postavy moc silné. To by v tažení nebyl problém, takových míst je tam všude okolo jistě mnoho. A hráči je čas od času procházejí třeba aby si trochu oddechli, zažili pocit moci na své straně apod. Ne všem vyhovuje mít před sebou neustále obtížné výzvy. A s postupem postav na vyšší úrovně tato místa ze světa samozřejmě nevymizí.
V případě jednorázového dobrodružství by to problém být mohl, ale záleželo by na tom, co je předmětem dobrodružství. Pokud v něm má být výzvou průchod tím dungeonem a ten výzvou není, pak je to problém designu dobrodružství. Jestliže je ale průchod dobrodružstvím jen kulisou třeba pro morální výzvu, pak to naopak může fungovat velice dobře.
Tak jako tak díky za vysvětlení, poměrně dobře to ukazuje, co tím WTF momentem myslíš.