LokiB píše:
ano, z pohledu pravděpodobnosti je celkem jedno, jestli si hází jen hráč, nebo jen GM, nebo oba dva, případně některý z nich víckrát.
To není, opozitní hod má jiné rozložení pravděpodobnosti, než hod proti DC.
LokiB píše:
řeba vícenásobný úspěch s dalšími efekty při explodující kostce už jde % hodem jen aproximovat a není to moc šikovné, protože si musíš pamatovat / počítat / mít napsanou tabulku všech jednotlivých pravděpodobností, což jsou desítky čísel :)
"Hodem" není míněno fyzické hození kostkou, ale "vyhodnocení", takže pokud hážeš třikrát, protože ti dvakrát madlo maximum, je to pořád "jeden hod".LokiB píše:
některým hrám dává opositní nebo vícenásobný hod feeling, který hráči té hry chtějí.
Tak jasně, že někomu se můžou líbit různé podivnosti, že je pro zjednodušení pomíjím, neznamená, že jim to chci brát.Xeth píše:
A jak jsem již několikrát psal, sesílání kouzel v DH je dovednostní. Rád bych proto znal další možnosti, jak toto řešit
Asi tvou otázku nechápu. Resp. odpověď jsem napsal, používá se ověření vlastnosti, nevím, co přesně chceš slyšet.