Jo exi,
něco jsem odehrál a většinu z toho pročetl. Ale jen málo z toho můžu doporučit. Hodně záleží, jak jste s Vaší herní skupinou zvyklí hrát. Pokud znáte hlavně pravidla DrD1.6 a pokud jste např. ještě nehráli moc jiných dobrodružství a jedete hlavně podle toho, co sám vymyslí Váš PJ (nebo Ty jakožto PJ sám vytváříš), budete s tím mít asi všichni problémy.
Pokud ale Vaše družina zná i jiné herní systémy, máte větší rozhled a fantasii a dokážete překousnout, že ne všechno je podle pravidel DrD1.6, leccos pak doporučit lze.
Všechna tato dobrodružství totiž mají něco společné - jsou vytvořené pro konkrétní situaci - soutěž, mimořádný zážitek, něco netradičního apod.
Je to hlavně díky tomu, že jsou vytvořena speciálně na mistrovství na GC a díky tomu nefungují jako běžné zápletky. V podstatě v každém příběhu je použito něco, co běžně v pravidlech nenajdeš, takže hráči, kteří na pravidlech lpí s tím můžou dost bojovat, pokud je před tím důmyslně neupozorníš.
Další poznatek - nikdy jsem nepochopil, jak na GC dokážou odehrát jistou část příběhu v určitém čase. Ačkoliv moje družinka úmyslně nebyla tlačená časem, protože jsme si tu hru chtěli užít po svém, žádný z těchto příběhů jsme neodehráli za celý víkend, natož během cca 14ti hodin, co na to mají čas na GC. Ty časy já osobně nechápu a pokud budeš něco chtít se svojí družinou odehrát, doporučuji počítat s větším časovým rozptylem.
Osobně nejvíc můžu doporučit dobrodružství Údolí a Pravdonošové.
Ačkoliv třeba s Pravdonoši měla moje družinka často problémy typu "kam dál" protože příběh je hodně detektivní a ne každý dokázal potřebné stopy najít, jako zápletka mi tento příběh přijde moc povedený.
Co se týká Údolí, to mě zaujalo ze všeho nejvíc a i hráčům se celkově líbil (hrál jsem jej dokonce se dvěma různými družinami), takže doporučuji. Já osobně jsem si s tímto fakt vyhrál a vytvořil (namixoval) pro to i speciální hudební podkresy a i když jsme to během víkendu nestihli až do konce, u mě to tedy vede.
Na ostatních zveřejněných dobrodružstvích mě vždycky něco odradilo - cestování podivnými sférami, modelky a šaty ve stylu módních přehlídek, podivně vytvořené magické konstrukty atd.
Jen to poslední dobrodružství Čára zatmění jsem moc nečetl a stejně jako s tím z aktuálního posledního ročníku, je opět zase jinak odlišné - v tom, že je zasazen více do staroslovanského stylu, je tam jiný popis vnímání božství a hodně symbolismu, který dává těmto dobrodružstvím opět nový rozměr, takže počtení a inspirace to může být určitě dobrá...
Uvidíš sám, určitě něco zkus. pokud tví hráči na Gamecon nejezdí, mohli by určitě uvítat, když pro ně nějaký ten zážitek připravíš... ;-)