Gediman píše:
Počkat, takže chceš říct, že tohle je základní neprůstřelná vesta?
chci říct, že každá postava má v základu na sobě nějaký pancíř, který na obrazovce vybavení vypadá jako normální vojenská vesta, ale na obrazovce vzhledu postavy (a i ve hře samotné) se ukazuje jen to oblečení, které jí vyberu. Takže tady jde doslova o situaci, kdy ta holka má na sobě neprůstřelnou vestu, která vypadá jako neprůstřelná vesta, ale všichni ostatní (tj. hráč) ji vidí ve sportovní podprsence.
Jezus píše:
Jerson: A kuci tam nemůžou mít tílka? (Dlouho jsem to nehrál).
Nicméně rámcově s tebou souhlasím.
Popravdě, nevím. Už v prvním X-comu byli všichi muži hranaté gorily a nepřipadali mi ani jako lidé, tak jsem upřednostňoval ženy (i když tam měli všichni jen tři druhy pancíře, tedy vzhledově, všichni stejný). Ale když v X-com 2 můžu mít jen samé ženy, tak jsem ani nezkoumal možnosti mužů. Schválně se na to podívám.
Vlasttoně přesně platí to co píše Sirien:
sirien píše:
Zároveň když chceš aby postava vypadala cool v kontextu kdy je coolness napálená přes deset, tak u mužské a ženské postavy půjdeš po výrazně odlišné estetice která stojí na výrazně odlišných signálech a to i v případě že budeš chtít stejný koncový dojmem, protože pohlaví dává kontext který dává stejným věcem výrazně jiné vyznění.
V X-Comu je "mužská estetika" svalnatý hranatý Arnold, a "ženská estetika" je štíhlá žena. V X-Com 2 trochu ubrali z mužských svalů, a přidali víc sexy feelingu ženám. A třeba tam jsou jediné kalhoty, které na ženách vypadají dobře, a to jsou tyto jakoby kožené.
Jinak pokud jde o mužské a ženské postavy v PC hrách, tak jsem takový šovinistický feminista - na ženské postavy se mi dívá lépe a lépe se mi poslouchají, takže v taktických hrách jako UFO, Jagged Aliance a podobných mám prakticky výhradně ženy.